بازدید نمایندگان محترم مجلس و هیئت مدیره شرکت عمران صدرا از پروژه آزادراه اتصال صدرا به شیراز
    
تعداد بازدید: 4700
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/4/14
منبع : درون سازمانی

بازدید آقایان دکتر جعفر قادری و مهندس ابراهیم عزیزی نمایندگان محترم مجلس و دکتر حاجی‌پور مدیرعامل و دکتر منصوری معاون فنی و اجرایی و عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا از پروژه آزادراه اتصال صدرا به شیراز از مسیر قره‌پیری

در این دیدار ضمن بازدید از مسیر و بررسی پروژه و مشکلات آن، نسبت به تسریع در حل آن‌ها و سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شد.

در این دیدار ابتدا مهندس زارعی مدیرعامل هلدینگ جهاد نصر فارس ضمن تشکر از تمامی عوامل مدیریتی و اجرایی پروژه چه در سطح کارگاه و چه در سطح کلان استانی اذعان داشت که امروز جهاد نصر فارس با همه مظلومیتش در سطح استان و کشور به گفته وزیر راه و شهرسازی به عنوان یکی از بازوهای بزرگ دولت در حوزه اجرایی و عمرانی در جنوب کشور است و این توان‌مندی را مرهون تلاش جهادگران شرکت و حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری دانست.

 

در ادامه دکتر حاجی‌پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ضمن تشکر از شرکت جهاد نصر در پیشبرد امور اجرایی پروژه با همه مشکلات تایید کردند که پیشرفت فیزیکی پروژه از پیشرفت ریالی آن پیشی گرفته و در خصوص تخصیص هرچه سریع‌تر بودجه قول پیگیری و مساعدت دادند.

 

در ادامه سید محمود موسوی نماینده کانون سنگرسازان بی‌سنگر در هیات‌مدیره شرکت جهاد نصر ضمن خیر مقدم از مدعوین و تشکر از تمامی عوامل پروژه و هم‌چنین یادآوری رشادت‌ها و ایثار جهادگران و سنگرسازان استان در طول جنگ تحمیلی و روحیه جهادی و مدیریت جهادی آن‌ها و این که جهاد نصر فارس تنها بنگاه اقتصادی این مجموعه عظیم ارزشی در سطح استان است، از مدیران و تصمیم‌گیران خواستند که تمام قد در حمایت‌های مادی و معنوی شرکت جهاد نصر فارس تلاش داشته‌باشند.

هم‌چنین مهندس عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تقدیر و تشکر از دو مجموعه شرکت عمران و جهاد نصر ضمن یادآوری رشادت‌ها و تلاش‌های جهادگران و شهدای سنگرساز بی‌سنگر استان گفتند نسخه شفابخشی که کشور همیشه به آن نیاز داشته و دارد و بدون شک ادامه راه ما در مسیر پیشرفت عمران و آبادانی، بالندگی و عزت و سربلندی است و باید همچنان از آن بهره مند باشیم، مدیریت جهادی است.
ابراهیم عزیزی ضمن تاکید بر توانمندی‌های شرکت جهاد نصر فارس و اظهار رضایت وزیر راه و شهرسازی از این شرکت، شرکت جهاد نصر فارس را از بزرگ‌ترین پیمانکاران عمرانی استان خواند و افزود امروز هم در مجموعه جهاد نصر که بر گرفته از روحیه جهادی است شاهد تلاش های خوبی هستیم و هم پشتیبانی، حمایت و تلاش شرکت عمران صدرا موجب برطرف شدن مشکلات و نیازهای شهروندان صدرا از جمله راه های ارتباطی شده است.

دیگر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه تصریح کردند شرکت جهاد نصر فارس مایه افتخار و مباهات استان است که می‌تواند به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازوی عمرانی استان در کنار دولت به‌ویژه در تاسیس و توسعه شهرهای جدید حضور داشته باشد.
وی افزودند بحث راه های دسترسی، نقطه کلیدی و مهم توسعه هر شهر است و امیدواریم با این زیرساخت‌ها، دسترسی‌ها و این امکانات، شهر صدرا به آن کارکردهای ویژه تعریف شده از جمله شهر دانشگاهی، شهر درمانی و شهری مناسب سکونت دست یابد و در این مسیر شرکت عمران شهر جدید صدرا حتما از توان‌مندی‌های جهاد نصر فارس بهره‌مند شود.

 

از   1   رای
3

با ما در ارتباط باشید

تلفن های تماس